Páginas

IT-crowd...? Anybody...?

Mul on väike techinal problem. Nimelt, nagu näha, otsustasin üle saja aasta oma blogi kujundust muuta. Nagu ikka, ei ole kõik kohe ideaalne. Ühtteist juba nokitsesin ja muutsin vastavalt oma soovile aga kuna ma mingi teab mis itimees pole ja arvuti on suuresti feissbuugi ja postkasti jaoks, siis üht-teist oleks veel vaja teha aga ma lihtsalt ei oska. Muidu on kõik nagu enam-vähem aga näete, seal kus on postituse pealkiri ja selle all postitaja ja kellaaeg? Seal oleks loogiline, et oleks ka kuupäev ja soovitavalt ka nädalapäev. Bloggeri settingutes on mul see seatud, et ta seda näitaks seal aga miskipärast ei näita. Minu mõistus ütleb, et nüüd peaks proovima edit html. Aga ma ei tea kuhu ja mida täpselt ma sinna ridade ja sümbolite vahele peaksin trükkima, et postituse juurde see pisike asi ilmuks. Ma üldse ei tea palju mu pisikesel blogil tegelikult üldse lugejaid on ja võib-olla osutub see hüüdja hääleks kõrbes aga äkki keegi jagab seda iti-asja ja aitaks mind. Või tunneb keegi kedagi kes jagab. Oleksin ääretult tänulik! Muidu olen kurb ja õnnetu ja nutan end puruks ja pean mingi muu koleda blogi kujundusega leppima.

XOXX

0 arvamust: