Páginas

Mida teha õhtul kodus naisega...

Just sellise küsimuse on keegi nõutu (eeldatavalt) meesterahvas guuglisse toksinud ja minu blogini jõudnud. Ma ei ole kindel, kas ta siit kasulikku infot leidis, kuid vähemalt sai ta osa naiste ja emade igapäeva muredest. Ehk aitab see tal ka oma naist paremini mõista ning sellest tulenevalt leidis selle miski, mida naine sooviks oma mehega koos kodus teha.
Mina tean küll, mis mina õhtuti (ja ka muul ajal, kui Liisu magab) ja võib-olla koos mehega tegema hakkan. Raamatuid lugema! Nimelt sain ma emmede kommuunist soovitusi paari raamatu ostmiseks. Tegemist on lapsi ja beebisid puudutavate raamatutega, mis Apollo e-poes on soodsa hinnaga saada. Tahtsin kahte raamatut, mis maksid 2 eurot ja 4 eurot ja mõned sendid peale. Tuleb välja, et e-poest toimetatakse pakk pakiautomaati või postkontorisse või kulleriga koju ning seetõttu lisandub veel 3-4 eurot saatekuludeks. Kuna mulle lähim pakiautomaat asub samas keskuses, kus ka raamatupood ise, siis mõtlesin, et saan äkki sinna poodi ise oma kulude ja kirjadega oma tellimusele järgi minna. Aga ei, sellist võimalust ei ole. Siis tundus mulle üsna mõtetu tellida need hea hinnaga raamatud ja maksta veel sama palju saatekulu peale. Ja raamatupoest ma ka neid raamatuid ostma minna ei saanud, sest soodushind kehtis vaid e-poes ning hinnavahe oli koguni 10 eurot. Tasuta tarne kehtib vaid vähemalt 30 eurostele tellimustele. Mis siis teha? Mis siis ikka, vaatasin huvi pärast, mis seal e-poes veel leida on. Ehk leian mõne huvitava ja odava raamatu veel, siis ei tundu see saatekulu nii mõtetult suur. Väike search ja klick ja minu ostukorvis oli 9 raamatut kogumaksumusega 30.12 eurot. Võite arvutada, palju ühe raamatu keskmine hind oli. Aga neid raamatuid ei valinud ma lihtsalt niisama, vaid tõesti olid head hinnad ja tundusid asjalikud raamatud. Ja kurb oli see, et tegelikult oli seal veel nii asjalikke raamatuid, mille kohta ma olen soovitusi kuulnud, kuid mis olid läbi müüdud.

Minu tellimuse nimekirjas olid näiteks sellised raamatud:

Beebitoitude kokaraamat
Õnneliku ema kümme harjumust
Laps potile kisa ja nututa
Unine tita
Suurepärase ema käsiraamat
Võida jonnilahing
Lapse arendamine algab hällist
Arenda oma lapse andeid

Nii, et minust saab rõõmus superema ja minu lapsest juba varakult geenius, kes ei jonni kunagi.
Naljakas, et tänapäeval kasvatatakse lapsi raamatute järgi. Vanasti kasvasid lapsed ka kartulivagude vahel ise mängides ettevõtlikeks ja tublideks inimesteks. Eks see vist osaliselt sellest tule, et erinevad põlvkonnad ei ela enam ühe katuse all koos ning õpetussõnu tuleb otsida raamatutest. Samuti tean omast käest, kuidas tänapäeva emad arvavad ise kõige paremini kõike teadvat ning emade ja ämmade õpetussõnad tunduvad iganenud.
Lisaks tabas mind veel üks selgushetk. Mõistsin, miks need internetipoed nii populaarsed on. Tavaliselt ma ei viitsinud kuskilt netipoest midagi otsida, vaid tundus lihtsam see asi poest minna ära osta. Aga netipoest leiad kodus diivanil lösutades endale vajalikud asjad ja need toimetatakse mugavalt pakiautomaati või koju ja olemas. Ei ole mingit tundide viisi poodides ja keskustes ringi vuramist. Kellel üldse on tänapäeva elutempo juures enam aega tundide kaupa poodides käia (meenub kohe SEE humoorikas reklaam). Samas minul on hetkel kohati aega küll käes ja mis ühel emal lapsega kodus olles muud ikka teha. Ja juba tegelikult varemgi olen tabanud end netipoodides ostlemas nii lapsele kui endale. Njah, eks see liigne vaba aeg on alati ohtlik.
Nõnda sissepakituna magas Liisu rõdul 2,5 tundi.
Seepärast emmel oligi nii palju aega ostlemiseks

XOXX

0 arvamust: