Páginas

Spontaanne fotojaht...

Taaskord oli üks tore nädalavahetus. Nagu eelmises postituses mainisin, oli meid Rattahulluga laupäeval kutsutud sünnipäevale. Nägime häid sõpru, sõime häid asju ja ajasime häid jutte. Väga mõnus oli ja saime Rattahulluga lihtsalt kahekesi käia ja tuulutada ennast. Kuigi koosviibimine läks edasi, tulime meie kella kahe paiku koju. Esiteks sellepärast, et kerge väsimus hakkas peale tulema ning teada oli, et ka hommikul ei saa kaua magada. Teiseks sellepärast, et mina kui Murphy seadusi hästi tundev inimene, olin kindel, et kui me oleks kauemaks jäänud, siis oleks Liisu kindlasti üles ärganud ja süüa nõudnud varem kui tavaliselt. Liisu ärkas ikka tavapärasel ajal, kuid peale viit oli tema uni üsna rahutu, ta virgus tihti ja pidin tal lutti käima suhu panemas. Kahtlustan, et asi võis olla kõigis nendes heades asjades, mida ma õhtul/öösel sõin, mille peale Liisu siputas ja puuksutas. Pool kaheksa oli ta üleval ja algas päev pihta. Hommikul küll pohmakat ei olnud, sest alkoholi ei tarbinud, kuid vähese ja katkendliku une tõttu oli tunne peaaegu sama.
See aga ei takistanud meil päeva nautimast. Nimelt pakkus Rattahull välja, et võiksime Toomemäele jalutama minna. Võtsime Krissu ka kaasa, sest tema venna läks mängumaale sünnipäevale. Jalutasime, jõime kuuma kakaod ja kohvi, õpetasime Krissule puude lehti ja klõpsisime niisama pilte.











Sügislehtedes Toomemägi oli väga ilus ja hoolimata jahedavõitu ilmast oli Toomemägi jalutajaid, kärutajaid ja pildistajaid täis.
Aga rohkem ma praegu ei kirjuta, sest mu raamatupakk jõudis kohale! Laps magab, toad on korras ja mina hakkan lugema.

Kui mahti, siis teen kunagi mõne arvustuse ka. Siis on mu blogist võib-olla kellelegi kasu ka.

XOXX

0 arvamust: