Páginas

Kuidas isadepäev peaaegu rikutud oleks olnud...

Kuna sellel aastal oli Rattahullu esimene isadepäev, siis oli seekordne isadepäev teistsugune.
Tuunisin esmaspäeval ühe pildi ära, kus peal Rattahull ja Liisu ja tellisin selle pildiga termotassi. Kirjas oli, et aega läheb 5 päeva ja peale tellimuse eest tasumist oleks pidanud mulle meilile tulema arve või miskit. Ei midagi. Pidasin seda veidi halvaks märgiks ja laadisin mingi arve laadse asja kohe sealt ka alla, kust tellisin.
Saabus reede ja Liisu õhtuse uinaku ajal jätsin Rattahullu Liisu und valvama ja ütlesin, et lähen käin oma lemmikkaltsukas. Marssisin hoopis tassipoodi, kus nõudsin oma tassi. Vaadati kõik sahtlid ja kastid läbi aga ei midagi. Arvasin juba, et okouuu, tundub, et oligi halb märk ja minu tellimus polegi nendeni jõudnud. Lõpuks arvutist kontrollides leiti siiski tellimus üles ja öeldi, et tellimuse täitmise tähtajaks on pandud laupäevane päev. Kust ma seda oleks pidanud teadma? Keegi mulle ei teatanud kuhugi. Mis siis ikka.
Laupäeval käisime oma pisikese perega linna peal. Kui Liisu uinus autos, teatasin, et mul oleks vaja korra Kaupsist läbi hüpata ja lubasin, et mul läheb hästi kähku ja et Rattahull võiks lapsega seni autos olla. Rattahull oli endale just uued kaablikoorijad ka ostnud, nii et tal tegevust jätkus autos. Tormasin siis poodi jälle. Kõigepealt oli seal mega palju rahvast. Siis läksin leti juurde, kust pidi kätte saama veebist tellitud asjad. Minu veebist tellitud asi oli aga hoopis teise leti juures. Anti mulle karbike kätte ja nägemist. Poe ukse taga tegin karbi lahti ja vaatasin tassi, mille pealt vaatas mulle vastu kolm jorssi puuriida taustal. No way. Marssisin poodi tagasi ja teatasin teenindajale, et neid inimesi ma küll ei tunne. Vaadati arvutist järgi mu tellimus ja arvutis hüppas see sama võõraste jorssidega pilt lahti ja kutsuti mind vaatama, et näete selle pildi olete üles laadinud. Ma ütles, et see pole võimalik. Siis avastati, et oiii tellimuse number on peaaegu täpselt sama, mis teisel tellimus, ainult üks number on teine ja "keegi vist on sassi ajanud failid". Igatahes leiti minu pilt ka üles ja lubati, et õige tass on tunni aja pärast valmis. Ma ei saa ju terve päev teil siin poe vahet joosta aga pidin juba teist korda tühjade kätega poest välja jalutama. Õhtul siis, kui Liisu jälle tukastas, pidin ma jälle poodi lippama. Selleks ajaks Rattahull juba ilmselgelt kahtlustas midagi ja tabas ära, et asi on temaga seotud. Kolmandal korral õnnestus mul ikka õige tass kätte saada.
Liisu ärkab hommikuti alati kell seitse ja nädalavahetustel tavaliselt Rattahull magab veel tunnikese või nii. Mõtlesin, et hea võimalus siis talle üllatustassiga kohvi voodisse viia. Saime Liisuga söödud ja panin just kohvivee keema, kui Rattahull magamistoast välja jalutas. Nii, et see üllatus läks ka lörri ja sain siis lihtsalt niisama kohvi serveerida. Rattahullul oli muidugi ikkagi hea meel ja veetsime ühe mõnuse pühapäeva.

XOXX

0 arvamust: