Páginas

Little people...

Kärutame Liisuga tavaliselt siis, kui koolilastel saavad tunnid läbi. Kärutan siin enamasti kahe küla vahet ja koolilapsi näen palju ja igasuguseid.
Täna jalutasid mulle vastu kaks pisikest koolitüdrukut. Mul pole aimugi, kui vanad nad olla võisid, sest tänapäeva lastel on minu meelest väga raske välimuse järgi vanust määrata. 7-aastane võib olla pikem ja paksem kui 10-aastane ja 12 aastane tüdruk võib välja näha nagu 16 aastane. Aga kuna need kaks tulid selle küla poolt, kus on algkool, siis umbes täpselt nii vanad nad olid. Vaatasid mõlemad juba kaugelt mind ja vankrit, mind ja siis jälle vankrit. Kui neist möödumas olin, küsis üks teiselt:
"Kas sa tahaksid endale väikest õde või venda?"
Ma küll ei kuulnud, mis teine vastas aga ajas lihtsalt muigama ja tundub, et küsija vist küll tahtis.
Ja ma arvan, et sellist nunnut väikest õde tahaks igaüks...

XOXX

0 arvamust: