Páginas

Mystery man (or woman)...

Nii... Mitmeid mitmeid aastaid elas meie kõrvalkorteris Koeranaine, kellel oli oma kahetoalises korteris vahelduva eduga 4-7 kuldset retriiverit, üks tütar ja üks vana passat, mida ta kunagi ei osanud parkida. Viimasel ajal jutud käisid, et neil on kuskil valmis saanud maja ja kolivad ära. Ja märkamatult ongi nad kadunud. Ei ole enam koeri näinud ega neid ennast ja passatit samuti mitte. Nii et vahepeal oli täitsa vaikus. Nüüd on maja ette tekkinud aeg-ajalt mingi bemm. Algul nagu ei ühendanud kohe ära aga viimasel ajal tundub, et see võib kuuluda uuele naabrile, keda ennast pole veel õnnestunud näha. Küll on aga teda kuulda olnud. Juba mitu mitu päeva ärkan ma hommikul selle peale, et kõrvalkorteris käib kõva kolkimine. Kolkimine ja lihvimine ja saagimine ja kes teab mis veel. Ja muidu võib-olla ei olekski asi nii hull aga just minu tuba on kõrvalkorteri köögi kõrval. Ehk siis iga kolkimine on ikka eriti hästi kuulda. Ja ajab ikka närvi küll kui sa tuled hommikul töölt ja saad umbes viie-poole kuue ajal magama ja plaanid umbes kella kaheni magada ja siis umbes kella üheteist ajal hakkab mingi ilge puurimine pihta. Way to go heanaaberlike suhete loomiseks. No ma saan aru küll tegelt jah, et normaalsed inimesed on kella 11 ajal juba üleval ja ilmselt on enamus trepikoda tühi, sest normaalsed inimesed käivad normaalsel ajal tööl aga no ikkagi. Õnneks on leiutatud kõrvatropid, mis mul kodus täitsa olemas on nii, et oleme leidnud kompromissi. Aga igatahes oleks nüüd täitsa huvitav teada, et kes sinna kõrvalkorterisse kolib. Äkki peaks meeleheitelkoduperenaiste stiilis muffineid viima? Noh... praegu jääme veel ootama, et äkki ilmutab Salapärane Mees (või Naine aga loodetavasti siiski väga kena 20ndates edukas ja vallaline mees) end ise. Mõni stiilinäide ka, milline mu naaber olla võiks:
Fingers crossed!

XOXX

2 arvamust:

Eveli

ma kohe ei oskagi midagi tarka kosta selle peale...ütleks et desperate housewife indeed :D

Merka

No loota ju võib onju:D Aga oi kuidas te pärast kadestate, kui mu naaber ongi mingi räme hunk :D