Páginas

See you at the bitter end

Aaaga siit tuleb ikkagi hitisoovitus. Mu playlistis on üle 2000 laulu ja nii kuuleb mõnda laulu suht harva. Aga täna suffeldas mulle winamp üle pika aja sellise laulu ja see on lihtsalt überhea.

Aaa... seoses winampiga on mu arvutil mingi uus kiiks jälle. Raamatukogus winamp ei tööta. Paned käima ja siis hangub lihtsalt ära nii, et midagi ei saa winampis teha. Ehk siis ei respondi enam. Ja ainult raamatukogus. Kodus töötab kõik nii nagu peab. Mul on ikka huvitav arvuti eksole. Kas mõni IT-huviline ei loe mu blogi, kes tahaks mu mured lahendad?

XOXX

P.S. Mu auto on niiiiii must. No nii must, et pole enam isegi näha, mis värvi auto on. Aga mul pole raha autot pesta. Ja täna oli kohe eriti piinlik. Parkisin ära auto ja rääkisin telefoniga juttu veel autos ja siis sõidab kõrvale ülikena tume läikiv bemm valge nahksisuga ja välja astub veel kenam kutt. Ma arvan, et ta mu pimestavat ilu ei näinudki, sest üübermust auto pani ta pea kohe kõrvale pöörama. Peab ikka vist pessu minema.

0 arvamust: