Páginas

Nagu mida???

Nagu miks keegi enam ei blogi? Ah? Nagu need blogijad, keda mina loen. Need, kes vürtsitavad mu päevi hea huumoriga. Kus te kõik olete? Näete seda väikest tulpa paremal, kus on kirjas "Hoian silma peal"? Kõikides blogides on viimati postitatud mingi nädal tagasi. Ja mõned isegi kolm nädalat. No Dudesonite pildiblogi juhtumisi postitas nüüd pool tundi tagasi paar pilti, mida ma olen nagunii juba näinud aga muidu on täielik vaikus igal pool. Mismõttes? Mida te kõik teete? Kas ma olen ainuke nolifer, kes koguaeg arvuti taga istub? Tuleb nii välja. Ma olen kohe täitsa ärritunud praegu.

Hitisoovitus: Hmm... noh... ma ei saa eriti mingeid uusi hitte soovitada, sest mu arvutil on jälle mingi vigastus. Juutuubist ei saa ühtegi videot vaadata, sest arvutil viskab korraks pildi mustaks ja siis ilmub väike uudisteade paremale alla nurka, et displayplayer misiganesblablabla has stopped working and recoverd või miskit sellist. Ja see on ainult juutuubis niimoodi. Kui keegi postitab feissbuuki mingi video juutuubist, siis ma saan seda täiesti vabalt vaadata. Mitte midagi ei juhtu. Ja kui vaatan sama videot juutuubist, siis saab mu arvuti kohe mingid krambid. Igal pool mujal saan kõike vaadata. Ja BSPlayerid ja kõik muud asjad töötavad ka nii, et filme ja asju saan ilusti vaadata. Nii, et seni, kuni ma ei viitsi selle probleemiga tegeleda või see imekombel ise ei lahene, siis on hitisoovitustega kesised lood. Noh, ega ma ei tea palju te neid üldse kuulate. Kuulake niisama head mussi. Mul käib Hurts praegu. Mmm...

XOXX

0 arvamust: