Páginas

Tegijal ikka juhtub...

Tõmbasin endal täna sõrmed autoukse vahele. Kohe nagu päriselt. Ma vist ei tunne oma kabariite kuidagi üldse ja autoust seest poolt kinni tõmmates ei saand aru, et sõrmed on sellise koha peal, et jäävad vahele. Ja tõmbasin ikka kohe nii kinni, et autouks jäi kinni (mitte nagu tavaliselt, et kui turvavöö või miskit vahele jääb, siis autouks ei lähe kinni). Ja siis ma kohe ei saand aru, et ta päris kinni jäi ja üritasin küünarnukiga niisama lahti lükata ust aga ei läinud lahti ja siis hakkasin alles teise käega linki kobama ja lõpuks kuidagi sain ukse lahti ja sõrmed vahelt ära. Terve selle aja tundsin kuidas sõrmed olid väga ebaloomulikus asendis seal vahel ja karjusin. Ja mitte sõrmeotsi ei tõmmand vahele, vaid ikka korralikult keskelt. Kui valu järgi andis, siis sain muidugi ikka kõvasti naerda. Ikka täiega loll peab olema, et ise oma sõrmed ukse vahele tõmmata. Kogu situatsioon tundus nii naljakas pärast (või siis oli see mingi adrenaliin või mis iganes). Nüüd on üks sõrm kohe täitsa valus. Aga liigutada saab, nii et vast on luud-kondid terved.
Ja muidugi, kui Kõige Suurem Boss käib haruharva peol, siis olen just mina Vipis. Kui ta tuli, siis käisin too hetk just vetsus. Kui ta ära läks, siis käisin just raha vahetamas. Ühe sõnaga kumbki kord ma oma tööpostil ei olnud. See nüüd küll ilmselt väga hea välja ei paistnud. Nagu mingi Murphy, et ma täpselt nendel hetkedel juhtusin ära käima.
Ja siis veel töö juurest. Tuleb tüüp neiuga. Olid feissbuugi listis. Küsisin dokumendid ja kriipsutasin nimed maha. Panin nende riided ära. Turvapoiss küsib uuesti dokumendid, et vanust kontrollida. Tüüp hakkab, et just näitasime. Aga siis otsib ikka enda oma välja ja näitab ette. 21. Korras. Neiu annab ka dokumendi. Sündinud 1993 juunis. Ehk siis kiire arvutus näitab, et neiu on veel 17. Turvapoiss ütleb, et neiu pole veel piisavalt vana ja sisse ei saa. Tüüp teeb suured silmad, et mismoodi ei saa. Ei ole täisealine, ei saa. Veits veel üritavad manguda ja lähevad minema. Läheb veits aega mööda ja jälle on nad tagasi. Sama Turvapoiss oli Vipis aga tüüp vist lootis, et tal olid nad meelest läind. Tüüp näitab dokumendi ette. Korras. Turvapoiss küsib neiu oma ka. Siis hakkab näitemäng pihta. Tüüp küsib neiult, et kus su dokument on, minu või sinu käes, otsi üles. Tüüp arvas vist, et kui jätab mulje nagu neil oleks dokument aga üles ei leia, et siis Turvapoiss ütleb, et ah ärge otsige siis. Neiu vaatas, et asi ikka läbi ei lähe ja Turvapoiss ütles ka, et neiu pole nii vana. Siis hakkab tüüp, et miks ei saa. Me siis selgitame, et ööklubisse pääsemiseks peab täisealine olema. Ei taheta sellest aru saada. Tüüp siis hakkab ähvardama, et ta helistab juhatajale ja, et juhataja on tal väga hea tuttav. Palun väga, helista. Siis küsib mult juhataja numbrit. Ma vastan selle peale, et kui ta teil väga hea tuttav on, siis teil peaks number olemas olema. Siis keerutab, et ah ma ei viitsi otsida. Ja siis küsib mu käest, et kas juhataja on mees või naine. No tere hommikust. Sul on juhataja niiiiiiii jube hea tuttav ja sa küsid mu käest, et kas ta on mees või naine. Kui sa tahad kõva meest mängida, siis nii suure plärtsuga ei tasu küll ämbrisse astuda. Ühesõnaga sinna see asi jäigi ja klubis jäi neil täna käimata.
Juhtub ikka.
Hitisoovitus:

XOXX

0 arvamust: