Páginas

Heiheihei what's up party people...

Merka otsib oma Speedo plätasid taga.
Merka: Kelle jalas mu speedod on???
Ja hele naer üle maja ja platsi. Ilmselgelt arvati, et keegi on mu ujukad jalga tõmmanud. (Kuigi mul ei ole Speedo ujukaid).

Kamp taob väljas võrkpalli. Pangapreili väikestele käekestele teeb pall haiget.
Pangapreili: Aii, nii valus on!
Merka: Ainult esimene kord on valus!
Ja hele naer.

Jah, paar kildu selle aasta Sõprade Tuurist Hiiumaal. Aga ma nii põhjalikku ülevaadet ei jõua teha nagu eelmine aasta. Igatahes lahe oli. Sai puhata need päevad. Juua. Süüa väga palju. Kaua üleval oldud. Mööda Hiiumaad sõidetud. Igasuguseid huvitavaid mänge mängitud. Veel söödud. Veel joodud. Saunas käidud. Jääkülmas metsatiigis ujutud. Vaatamisväärsustega jälle tutvutud. Vot. Ja igakord kui ma kuskil silmapiirile ilmusin, olid kõigil sõrmed püsti ja heiheihei what's up party people!!! Eks ma ise selle esile kutsusin, kui terve esimene õhtu seda korrutades ringi käisin. Ja rohkem väga ei kirjutagi, sest koju sain eile öösel alles, peale seda kui olin ainult viie tunnise une järel mingi 400 km kanti roolis olnud. Täna sebisin linna peal, ajasin asju. Homme Tallinnasse Tantsu- ja Laulupeole tööle. Tagasi saan pühapäeva öösel vastu esmaspäeva umbes kella 3 ajal vast. Ja esmaspäeva öösel vastu teisipäeva umbes 3-4 ajal on start Tallinnasse ja Soome. Tagasi kes teab kuna. Vot. Nii, et kahjuks, kallid lugejad, ma veidi aega nüüd väga aktiivselt ei kirjuta. Aga ärge siis mind ikka unustage ja samas kui midagi teha pole, siis see on hea võimalus mu blogi otsast peale hakata lugema. Ja kui võimalus avaneb, siis ikka püüan mõned read kirja panna.

Hitisoovitusi tuleb kolm, ehk siis need lood, mis meil Hiiumaal päevast päeva mängisid ja mis siiani kummitavad:

Ja nii ongi. Näeme siis, kui näeme!

XOXX

0 arvamust: