Páginas

Pruun beib rannavees...

Noo lõpuks sai minu rannahooaeg ka avatud. Kui vaadata, mis ilmad on olnud, siis olen ma üsna hilja peale jäänud. Samas eelnevatel aastatel olen ma veel hiljem vist alustanud. Mingi 18 kraadiga ju ikka vette ei roni külmakrampe saama. Täna 22 kraadiga Verevi vesi oli küll üübermõnus ja jahutav. Päev möödus stiilis: päikese käes praadimist, vette, päikse käes praadimist, vette, veel päikse käes praadimist ja veel vette. Nii kannatab päikest võtta küll. Ja ilmselt tekkiski väike pettekujutelm, et üldse päike nii ullult ei prae ja õhtuks on põsesarnad ja nina suht punane. Aga see ei takista meid homme jälle minemast. Tuleb nautida vabu päevi. Ja ofkoors näeb Elvas Verevi rannas igast tuttavaid, keda muidu ei näe, missest, et me elame konkreetselt kõrvuti majades. Aga muud ei midagi. Kes tööd ei pea tegema, vedage oma tagumikud päikse kätte ja vette. Mõjub päris kosutavalt.

Hitisoovitus:
Video on isegi suht humoorikas.

XOXX

0 arvamust: