Páginas

Raban rokki... ja tööd...

Tegelikult on jõhker väsimus aga panen ikka paar lauset kirja. Uued teemad tulevad muidu varsti peale. Käisin siis Rabarockil. Tööd sai tehtud väga palju ja pikalt järjest ja neljapäevast pühapäeva õhtuni sain sõba silmale kokku umbes seitsmeks tunniks. Kohati oli päris raske ja paha ja nüristus vaim juba ära aga teisalt oli jälle maru lõbus. Sain tuttavaks paljude uute ja toredate inimestega, sai nalja, sai kõike. Süüa aint väga palju ei saanud. Ei olnud lihtsalt aega selleks. Koju jõudes olin poolteist kilo kergem kui ära minnes. Sai nautida mõnusaid kontserte ja mõni esineja üllatas positiivselt ja teine jälle negatiivselt. Kuna olin lava taga vippidele ja esinejatele mõeldud alas siis oli kogu asi selline kahe otsaga: nagu oleks Rabarockil, sest kuulasid lava tagant head mussi, kuid samas ei näinud esinejaid laval, ei näinud üldse rahvamassi lava ees, ainult kuulsid. Ülimalt hea mulje jättis mulle Pendulum. Nii, kui nende esimesed helid kõlasid, oli kohe tunne, et vaaaau, see on ikka hoopis midagi muud. Muidu ma nende nii suur fänn üldse pole aga kontsert oli lihtsalt nii hea, isegi ilma lavashõuta, mida ma lihtsalt lava tagant ei näinud. Ja kes oli backstage'i kõige popim tüdruk? Sunrise Avenue tüübid viskasid käppa mulle, Villu Tamme viskas sõrmi, Onu Bella, vana perv, tegi kavalalt silma ja Ivo Linna oli peale üliedukat Rock Hoteli kontserti nii ülemeelikus tujus, et saatis mulle koguni õhusuudluse. Samuti sai räägitud J.M.K.E. meestega, Mihkel Rauaga, Lenna Kuurmaaga, Tommyboyga ja igasuguste teiste tuntumate ja vähem tuntumatega. See oli selle töö juures küll mõnus külg. Vähem mõnus oli see, kui pidi seisma 8 tundi lakkamatult sajava vihma käes. Pole halba ilma heata. Või tähendab vastupidi. Aaaa ja miks on jube hea olla üks väheseid naisturvatöötajaid terve meesturvatöötajate kamba seas? Sest siis sind lihtsalt nii ullult hoitakse. Kas sul on külm? Tahad toon midagi peale? Kas sa kindaid tahad? Kas sa süüa tahad? Juua tahad? Ega sa eile end ära ei külmetanud? jnejnejne tundsid kõik poisid mu pärast muret. Ja teine hea asi on see, et kui muidu on naiste vetsus ja duššidele alati järjekord, siis ainukese naisena meeste kamba seas on olukord täiesti vastupidine. Mine pessu kuna tahad, pole probleemi.
Vot nii. Aga kuna ma endiselt pole peale nende seitsme tunni rohkem maganud, siis väsimus lihtsalt murrab maha. Kui tuleb eredaid detaile meelde, siis kirjutan jälle.
Paar stiilinäidet ka mu "supertelefonist":
Aga ma ei hammusta praegu lahti, et kust helifaili üles saab panna. Ah, peate siis leppima kehvade videodega, mis said aga abiks ikka. (Ärge pilti vaadake, see oli vaid augutäiteks):

XOXX

0 arvamust: