Páginas

Saarele sauna...

Päris äge on, kui suudad endale autos pea pool liitrit vedelikku jalge vahele ajada. Istud terve tee märja istme peal ja siis käid pärast ringi nagu mõni joobar, kes ei suuda õigel ajal vetsu üles leida. Mis te arvate, kas kõik rahvas mõtles just seda, kui ma niimoodi statoili sisse jalutasin ja naerul näoga kabanossi tellisin. Mis teha, elu on selline.
Vahepeal olen ilusti kenasti suutnud oma lõpetamise protseduurid läbi teha, mis olid tegelikult ju üsna meeldivad. Sain palju lilli. Aitäh kõigile õnnesoovide eest. Et seda õnne mulle ikka jaguks ja tulevane tööpõli oleks edukas ja mind ootaks kipsmaja keset põldu koos mehe, laste, autode ja koertega. Sai sugulastega eksmati puhul ka pisut napsu võetud. Mõni ilus pilt sai ka sellest, kui ma sutsu üles olin löödud. Lähemalt tehtud pilte ei saa siiski väga näidata kellelegi, sest nendel on silmad ikka sutsu kottis magamata öödest.
Superstaarid said "turvatud". Ja täna sai ka mõni vajalik asi tehtud.
Täna mõne tunni pärast off to Hiiumaa, et väärikalt pühi tähistada ja puhata ja head seltskonda nautida ja olla kõigest eemal. Kuniks pühapäevani. Nii, et mind jälle tsivilisatsioonis pole. Ja esmaspäevast hakkab jälle igasugune trall pihta. Aga no viimasel ajal olen täheldanud, et ma und eriti ei vajagi (nagu näha siis pole ma ka täna öösel magama saanud) ja kui tahta, siis suudab kõike. Eks näis kaua nii jõuab aga siiani on hea ja nii palju kui saab ikka magan ka.
Kus iganes te ka olete soovin, et teie tuli oleks särav, meeled ülevad, mured hetkeks unustatud ja energia suunatud mõnusale ajaveetmisele.
Näeme siis, kui näeme!

Pühadeaegne kohustuslik lugu playlistis:


XOXX

0 arvamust: