Páginas

Mis vahid, punnsilm?

Üks kahest:
Variant a) ma olen hiljaaegu muutunud allergiliseks igasuguste lendavate ja hammustavate olevuste vastu
Variant b) lendavad ja hammustavad olevused on eeeeeriti mürgiseks läinud
Aga pilt oli täna üsna kole. Tegime sellise grilli-gini-vesika-tsilli õhtu Programmidirektori ja Superstaari juures. Terve õhtu möödus mõnusalt ja oli selline õdus äraolemine. Ja veits enne seda kui oli vaja hakata asju kokku poole panema ja tööle tulema, tundsin, et paremas silmas nagu oleks midagi. Pangapreili assisteeris mind ja võttis selle pisikese musta lendava olevuse ära mu silma nurgast. Ja palju mööda ei läinudki, kui silmaalune paisus suureks teekotikeseks silma alla. Hoidsin jääd peal aga no väga nagu ei muutunud. Välimus oli üsna ehmatav ja Pangapreili andis mulle oma fäänsid päikseprillid (jah kell oli kümme õhtul). Ja siis veitsa aja pärast tunnen, et teine silm on ka nagu kahtlane aga vaatasin, et võib-olla mulle lihtsalt tundub. Tööle jõudes panin paremale silmale jälle jääd kohe peale. Aga tööd tuli ka teha ja kahte jäätuutut ei saanud ma mõlemal silmal hoida. Nii et sellel ajal kui parema silma all hakkas teekotike veits juba alanema, siis tundsin et vasakust silmast on nagu nägemine suht häiritud. Ja vaatasin peeglisse ja oppaaa, vasaku silma ülemine laug oli päääris paistes. Nii, et siis olin selline mõnus quasimodo üks silm alt paistes ja teine ülevalt ja näha oli üsna raske midagi. Orgunnisin siis teisele silmale ka mingi jää ja vegeteerisin suitsu/turva/puhkeruumis silmad kinni. Kulturist-turvapoisil ja teistel hakkas must kahju ja ta helistas kohe oma ühele kahest arstist esivanemale, too kiitis külmkompressi heaks ja ütles, et seda ja seda on vaja. Ja hea on, kui su mõlemad vanemad on arstid, sest Kulturist ütles, et tal on kodus KÕIK rohud olemas. Tehti kiire sõit sellel ajal kui ma vegeteerisin ja varsti tuligi Kulturist kahe väikse imetabletikesega: mingi allergiatablett ja hormoontablett. (Ma ei küsinud, mis hormoonstaff, nii et võib-olla hakkavad mulle nüüd vuntsid kasvama või hoopis veel enormous rinnad). Igatahes võtsin tabletid sisse, panin päiksekad ette ja asusin tööpostile. Öösel pimedas ööklubis on prillid ikka eriti vajalik aksessuaar. Arvake ära kui palju ma kuulsin töötajatelt ja klientidelt kommentaare stiilis "päike on ikka eeeriti ere onju" ja "noh, sa võtsid nii kõvasti päikest, et jäid päikseprillid ette" ja "mis sa said peksa v?" ja "mees kodus peksab v?" ja "pohmakas v?" ja "ägedad prillid" jnejnejne. Ja siis muidugi käisid kõik töötajad koguaeg, et nooo näita kuidas silmad on. Enamikele ei näidanud. Väitsin, et tahan, et nad mind ilusana mäletaks, mitte nagu kuskilt Saag III-st või kinni paistetand luukidega joobar. Ja peale üle kolme tunnist agooniat olid silmad juba peaaegu avanenud, nagu vastsündinud kassipojal. Silmaalused on veits veel paistes ja kui iluuni ei aita, siis Kulturist andis mulle ühe imetableti hommikuks ka veel.
Igatahes on igast elukad suht vihased mu peale. Need mustad pisikesed kärbsed ründasid mind mõlemast silmast ja ka käest olid jõudnud hammustada, nii et ka käsi oli vingelt paistes ja lisaks veel põsest, mida ma ise pannud tähelegi, sest need oli ikka väga minor problems võrreldes sellega, mis silmade ümber toimus. Siis paar päeva tagasi juhtus mind mingi punane sipelgas jalast hammustama, nii et jalalaba läks üleni punaseks ja tugevalt paiste, nii et jalanumber oli kindlasti paar numbrit suurem. Ja no kui mõni sääsk on juhtunud kuskilt näost hammustama, siis on ka ikka üsna vinge reaktsioon ja nii käin vahest sääsehammustuse pärast ka rullis kulmuga ringi nagu mingi naisepeksa abikaasa. Ja suvi ja sääse-kärbse lennuharjutuste kõrghooaeg on alles ees. Edasipidi käin vist igaks juhuks niimoodi ringi:


XOXX

P.S. Täna oli häid uudised ka. Palju palju õnne Salaagendile ja ta kaasale ning tere tulemast värskele ilmakodanikule!

1 arvamust:

Merka

Hommikul selgema peaga lugedes vaatan, et paar faktiviga on sisse lipsanud.
1. Quasimodo oli küürakas. A ega tal väga ilusad silmad ka ei olnud.
2. Vastsündinud kassipoja silmade avanemise all mõtlesin ma seda aega kui neil silmad avanevad ehk siis mingi kahe nädala vanuselt. Et vastsündinult ei avane ja ma arvan et kahenädalaselt pole nad enam vastsündinud. Aga ühesõnaga seda pidasin ma silmas.
Nii igaks juhuks täpsustan, et juriidiliselt kõik korrektne oleks.