Páginas

Kuidas rohkem liikuda ehk beebikilod bye bye!


OMG OMG OMG täpselt nii excited ma olengi! Tööandja tegi kõigile töötajatele jõulukingiks aktiivsusmonitori Polar Loop . Käisin sellel eile järel ja pole seda veel 24 tundigi kasutanud aga ma olen juba nii vaimustuses sellest. Need tulid müüki veidi enne seda, kui ma töölt koju jäin ja siis ma muidugi tutvusin põgusalt, et mis see on aga paberi pealt loetuna tundus see lihtsalt veidi peenem sammulugeja. Tegelikkuses jälgib see vidin ööpäevaringselt sinu aktiivsust: kui palju sa istud, lamad, seisad, kõnnid, teed intensiivselt trenni. Displey pealt näed kulutatud kaloreid, käidud samme, palju sa päevasest eesmärgist oled täitnud ja kui palju ja mida sa peaksid veel tegema, et päevane eesmärk täita. Lisaks annab see märku, kui oled juba üle tunni aja istunud, et võiks liigutada enda tagumikku nüüd ning näiteks saad vaadata, kui rahulik oli su öö ja uni, sest ta tunneb ka siis ära su liigutused ja vähkremise. Samuti ühildub Loop tänu sisseehitatud bluetoothile pulsivööga, mis mul nagunii on olemas, kuna ostsin eelmine aasta endale Polari pulsikella, nii, et ühtlasi on see nüüd ka mu pulsikella eest. See tunneb ära igasuguse liikumise ja sportimise nagu muidugi jooksmine aga ka korvpall, rattasõit, ujumine, bowling jne jne. Kõik need andmed saab USBiga (millega ta ühtalsi ennast ka laeb, ei mingit patareid!) sünkida netikeskkonda või siis bluetoothiga sünkib automaatselt nutitelefoni vastava äpiga ja wirelessiga siis netikeskkonda. Seal näitab minuti pealt ära, kui palju sa kõndisid, istusid jne. Samuti loob sulle erinevad graafikud ja tulbad ja kokkuvõtted sinu aktiivsusest ja annab tagasisidet ja soovitusi.
Käisin eile sellega poes ja pesin kodus nõusid (kuna sellega saab ujuda, siis ei pea seda näiteks nõudepesemiseks ära võtma), panin pesu kuivama, korjasin mänguasju põrandalt kokku jne ja juba oli ülipõnev vaadata, et kui palju ma siis päeva eesmärgist ära täitsin või palju samme poes käies tegin või kaloreid kulutasin. Päevased eesmärgid seab see vastavalt sinu praegusele aktiivsusele ja annab sulle variandid, et näiteks eesmärgi saavutamiseks peaksid täna veel 6 tundi jala peal olema (madala koormusega aktiivsus nagu kasvõi seisev töö), 2 tundi kõndima või 50 minutit jooksma. Kuna aga kodus nagunii toimetad, siis madal aktiivsus on suht koguaeg ja nii jääb päeva peale jooksu ja käimisminuteid järjest vähemaks, et eesmärgini jõuda. Ma ei ole veel kõikide võimalustega ja funktsioonidega tutvunudki aga igatahes see meeldib mulle juba väga! Lisaks motiveerib see väga hästi liikuma ja aktiivsem olema. Tekib hasart, et palju ma nüüd samme ära teinud olen või palju on päevasest eesmärgist puudu. Ma ei tea, kuidas Loop seda kõike teeb aga see tundub jube nutikas asi, mis võiks igal aktiivsemal inimesel olla ja kindlasti soovitan seda neile, kes tahaksid aktiivsemad olla aga kellel treeningkaaslast ei ole või kellel on ise ennast raske motiveerida. See jublakas teeb seda küll hästi. Lisaks näeb see stiilne välja (mitte nagu enamikud pulsikellad) ja on ka käekella eest. Ainuke miinus, mis ma praegu oskan välja tuua, on see, et displey ei näita püsivalt kellaaega. Selleks, et kellaaega teada saada, pead väikest nupukest randmel vajutama. Samas ilmselt sellega harjub ja kui need punased numbrid seal koguaeg ees oleks, siis see ei näeks nii stiilne välja ka. Võib-olla aja jooksul see uudsus ja vaimustus kaob, kuid igal juhul praegu tundub see küll selline hea väike interaktiivne abivahend enda motiveerimiseks ja miks ka mitte lihtsalt päeva põnevamaks tegemiseks. Nii, et loodetavasti on peagi tõesti beebikilod bye bye!

Pilt on kuskilt internetist saadud.
XOXX

0 arvamust: