Páginas

Sääst ja saast...

Beebigrupis jagati infot, et Säästumarketis on mõningad püreed 50 senti tükk. (Olgu siinkohal mainitud, et olen viimasel ajal poest mõningad püreed leidnud, millele ei ole suhkrut või muud jama lisatud ja on ökovärk, nii et neid olen ostnud. Olgem ausad, teinekord on kiiruga hea haarata küll. Kuid endiselt teen enamiku toidust lapsele ise). Päeval ei hakanud ma lapsega sinna minema, sest Säästukad on kitsad ja pahad ja koledad ja ei viitsind seal turvahälliga riiulite vahel võimelda. Mõtlesin, et lähen õhtul. Kuidagi aga üldse viitsimist ei olnud ja Pealtnägijat oli ka huvitav vaadata aga lõpuks kell üheksa mõtlesin, et käin siis ikka ära. Lähim Säästukas on igati nõme, sest seal ees hängib alati üks ratastoolis pomps ja igasugused muud hulgused ka. Nii ka seekord aga nüüd see ratastoolipomps tuli isegi sinna sisse jaurama ja ma juba mõtlesin, et oli mul vaja tulla. Jõudsin beebitoidu riiulini, kus olid suured oranzid soodushindadega sildid püreedel, aga riiulid olid täiesti tühjad. No mida hekki?!?! Ainukesed asjad, mille pärast ma ennast ekstra toast välja ajasin. Haarasin siis lohutuseks Vilvi kohukesi, sest need on minu meelest parimad kohukesed, kuid neid müüakse ainult Säästukas, kus ma tavaliselt ei käi. Mingi imelik naine oli minu ees kassajärjekorras ja ratastoolipomps peaaegu minu taga ja no üldse terve tee koju sõites olin torssis ja kirusin, et mida ma ennast üldse välja ajasin. Jõudsin maja ette ja avastasin, et koduvõtmed olid vist tulles maha ununud. Helistasin fonotelefoniga siis üles.
Rattahull võtab vastu: "Jaa?!"
Mina: "Minaa!"
Rattahull: "Kus sa oled???"
Mina naerdas: "Lase sisse, imbetsill"
Marssisin trepist üles, ise aina itsitasin ja naersin. On mul ikka abikaasa. Kus ma ikka olen fonoga helistades...?
Ja kõik mu Säästukast saadud paha tuju oli kadunud.

XOXX

7 arvamust:

Kadi

Sa ajasid mulle kohukese isu peale :(

Leila

Konsumi ja Maksimarketi kamakohukesed on jube head ja Maximas on šokolaadiga kohuke Manija või miski sarnane nimi. See on ka hea :) Minu arust. Vilvit peab siis proovima.

Merka

Neid Konsumi omi ostame me tihti ja siis need tunduvad juba nii tavalised. Järgmiseks tsekin Maxima omad siis ära :)

Merka

Kadi, kas mõnda Eesti poodi seal ei ole, kust neid saada võiks :)

Kadi

Ei no Soomes võib küll mõnest poest kohukesi leida. Täitsa Eestist valmistatud ja puha, aga maitse pole üldse sama. Parimat kraami saab ikka ainult Eestist.

Kadi

Eestis* valmistatud siis ikka :)

Merka

Pean sulle pakiga saatma hakkama :D Ei tea, kas elaksid teekonna üle :D?