Páginas

Rise and shine, emme...


Meie Liisu on viimasel ajal hakanud veidi eirama päevakava ja hommikuti ei ärka mitte kell seitse, nagu varem, vaid 6.30, 6.40, 6.25 jne. Kui ta oma voodis juba pikemat aega sahmib ja jaurab, siis olen võtnud ta meie voodisse, et las ta mõnuleb meiega, sest söömine on alles kell seitse ja nii üritan ise ka veel silmad kinni suikuda. Meie voodis Liisu ei jaura, kuid samamoodi taob kätega ja torgib jalaga mulle ribidesse jne. Kui ta juba ronida oskaks, siis ma kujutan ette, et ta elaks meil seljas ka. Igal juhul pean oma tarka raamatut jälle üle lugema, et mis siis teha tuli, kui laps varem ärkama hakkab.

XOXX

2 arvamust:

Lehti

See hommikune äramine on minu jaoks müstika ka 2,5a puhul. Iial ei tea, mis kellani magada lastakse. Veel mõni nädal tagasi oli äratus k 7-7.30, tänaseks pigem 8.30-9.30
Esimesel eluaastal muutus see magamise rütm kogu aeg ja ma pean silmas kogu aeg! :)

Merka

:D
Ma katsetan tema peal ühte teooriat ja muidu näikse toimivat aga viimasel ajal see hommik paigast ära. Võib-olla mingid tegurid siin segavad vahepeal...