Páginas

21.juuni - 27.juuni

Kolmas nädal: 21.juuni - 27.juuni

21.juuni hommikul käisin tööl nagu tavaliselt. Kell 2 hakkas Ave lõpetamine. Oli teada, et ka tema aktus kestab sama kaua kui minu oma. Seega vaatasime (mina, Liisa ja Mikk) diplomi kättesaamist Internetist ja läksime (mina, Liisa, Mikk, Merka ja Rax) kohale alles õnnitlemiseks. Õhtul pidin veel korteriühistu koosolekule minema. See oli täitsa õudne. Uskumatu kui tainad mõned inimesed ikka olla võivad, raiuvad mingit jama ja isegi ei kuula, mida neile räägitakse. Koju jõudes pidin täitsa närve puhkama hakkama.

22.juuni oli tavaline tööpäev ja suurt midagi ei teinudki päeval. Siiski oli see mu viimane tööpäev enne puhkust. Nüüd pean tööle minema alles 26.juuli. Super! Õhtul läksime Suudlevatesse Tundengitesse Ave lõpetamist tähistama. Pidime seal olema kell 8 õhtul, aga nagu arvata võis, jäime me sinna hiljaks. Kohal olid Liisa, Martin, mina, Mikk, Liina, Rax, Kaarel ja muidugi Ave. Kui kell pool 10 hakkas saama, kolisime üle Sõprade Juurde, et jalgpalli taustaks vaadata. Sõime friikartuleid, naised jõid rummikokteile ning mehed jõid õltsi. Oli väga meeldiv õhtupoolik. Kui jalgpall läbi sai, lahkusime pubist ja kõndisime jalgsi koju.

23.juuni - 26.juuni olin Hiiumaal. Sellest reisist teeb pika ja huvitava kokkuvõtte Merka, nii et ma ei hakka sellest kirjutama. Ütlen vaid seda, et reis oli viimase peal!

27.juunil läksime Mikuga tema vanavanemate juurde. Nad elavad seal Mehikoorma kandis. Tahtsime neid veel enne Miku kaitseväkke minekut külastada.

Ja ongi kolmas nädal läbi :)


Lilian

0 arvamust: