Páginas

If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?

Kerge unetus on mul viimastel päevadel olnud. Isegi kui töö juures tunned, et oled jube väsinud ja tahaks kohe magama, siis koju jõudes on uni läinud. Varem mul seda probleemi polnud. Kui ma lõpuks magama jään, siis magan terve päeva maha. Või võib-olla olen ma lihtsalt nii üle puhanud, et võiks terve öö üleval olla?
Olin kolm päeva setomaal. Väga mõnus oli. Tegin rasket tööd. Niitsin muru (vikatiga!), koristasin väga põhjalikult maja ja parandasin isegi katust. Asja ei teinud lihtsamaks ka see kestev Aafrika kliima. Aga tsillitud, grillitud ja puhatud said ka. Õppisin isegi malet mängima. Kolmapäeval tulin tagasi, sest ees ootasid töö-ööd. Töö-ööd on lahedad. Kui rahvast väga palju ei käi, siis saab niisama tsillida ja poistega nalja teha. Huumorit peab saama! Lisaks on viimastel päevadel klubis inimesi, kes paistavad mind tundvat ja naeratavad ja tsautavad aga mina neid ei tunne. Ja siis ma nuputan, et kust nad mind teada võiks ja kas ma peaks neid tundma. Võib-olla on asi lihtsalt selles, et ma olen peaaegu iga õhtu tööl ja tihedamad külalised on isehakanud sõbrad mul nüüd enda arust. Pole õrna aimugi. Täna kõju sõites mängis taksojuht sõidu ajal pokkerit. Läpakas oli kõrvalistmel ja vaatas vaheldumisi siis teed ja arvutit. Sellisest ebaturvalisest sõidustiilist hoolimata jõudsin siiski õnnelikult koju. Und ei ole ja panin teleka käima. Vaatasin natuke seda ajuvaba night chati, kus tibi istub tuimalt diivanil ja ekraanil jooksevad sõnumid, kus geid otsivad endale mehi ja naised endale "sponsoreid". Panin teleka kohe kinni. Koristasin veits ja panin pesu pesema. Siiani pole alumised naabrid koputama tulnud.
Aga tuleb vist ikka voodisse ära minna ja loota, et uni kunagi tuleb. Homme (ehk siis täna juba) on Lilli sünna. Can't wait :)

Tänane hitisoovitus: HU? - Linnasuve laul http://www.youtube.com/watch?v=8sOgXss5PTI . Hommikuti päikesetõusu ajal tuleb mul alati see lugu meelde. Lihtsalt tsill :)

XOXO

0 arvamust: