Páginas

Kannatust, ainult kannatust :)

Teatan vahepeal, et viibin hetkel 3 päeva komandeeringus Tartus, Palsami 6 ja harjutan täiskohaga emaks olemist kahele pisipõnnile (loe: hoian lapsi). Seetõttu on piiratud minu aeg ja ka interneti kasutamise võimalused ning järjejutt Hiiumaa teemal saab jätkuda kõige varem ilmselt pühapäeval, sest päeval hoian lapsi (see tähendab tegelen mähkmete vahetamisega, köögiviljapüreedega, laste järel jooksmisega, käru lükkamisega, liivakastis mängimisega jms), öösel käin tööl ja laupäeval on Miku pidu ja pühapäeval katsun välja magada. Aga ma loodan, et minu püsikunded ei kaota lootust ja jäävad mulle truuks. Lohutuseks loosin kõigi kommenteerijate vahel välja ekslusiivseid Club Tallinna tasuta pääsmeid. Võitjatega võetakse ühendust!

XOXO

2 arvamust:

Eveli

Mann arvas, et sa peaks reklaamimutiks hakkama, möla jookseb hästi.
PS. Meie lojaalsus ei kao kuhugi.

Eveli, Mann, Sirli

Merka

No ma kaalun seda alternatiivi :D