Páginas

Aktiivne nädalavahetus

Laupäeval läksime emaga Võrru folgi päevadele. Päev oli päikseline, pilvitu ja megakuum. Kohale jõudes oli kere juba natukene hele ja otsustasime kohalikku Katariina kohvikut külastada. Võtsime sealt paar maitsvat saiakest ja limonaadi. Siis suundusime laadale, kus müüdi nii käsitööd kui ka kõike muud pudi-padi. Meie saagiks jäi ainult üks raamat ja ideevargus, kuidas ühte kotti heegeldada. Õnneks astusime sisse ühte riietepoodi, mida meil Tartus pole. Sealt leidsin endale ühe sinise suvekleidi. Seega oli minu jaoks see käik juba edukas olnud. Selleks ajaks oli kuumus juba oma töö teinud ja me läksime Tamula järve mõnusid nautima. Sealne rand on ikka väga ilusaks tehtud. Lisaks toimus seal rannajalgpalliturniir ja liivaehitiste ehitamine. Rahvast oli palju ja melu oli vinge. Pärast ujumist otsustasime veel Kagu keskusesse minna. Sealt sai minu edukas käik veel lisa - sain teise suvise kleidi. Kinnitasime veel keha Kagu keskuse kohvikus ja asusime kodu poole teele. Samal õhtul läksin veel Tallinnasse. Sellest käigust kirjutan ka kohe.
Sõiduks valisin Täistunni Ekspressi - see buss oli kõige jahedam koht, kus ma päeva jooksul olnud olin. Väga mõnus. Tallinna teel helistas mulle Mikk. Oi ma olin jälle nii õnnelik. Ta rääkis mulle kiiresti oma viimaste päeva tegemistest ja siis pidi ta jälle kõne lõpetama. Tallinnasse jõudes lippasin Liisa & Martini juurde. Nad ei olnud kahjuks aga koju veel jõudnud. Ootasin umbes 5 minutit ja nad tulidki. Väidetavalt oli Rimis pikk järjekord olnud. Õhtu möödus jalgpalli vaadates. Muidugi ei puudunud menüüst ka siider ja krõpsud. Nii et tegemist oli väga mõnusa õhtuga.

Pühapäeva hommikul äratas meid kõne Mikult. Rääkisime umbes pool tundi ja siis läks ta oma tegemisi jälle tegema. Tema jutu järgi pidi pühapäev võrdlemisi kerge päev olema. See oli hea uudis, et neil ka ikka puhata lastakse. Ma ei kujuta üldse ette, kuidas seal sellise kuumusega olla on. Lõpuks kui kõik hommikused toimingud tehtud said, asusime vanalinna poole teele. Seal toimusid keskaja päevad ja Liisa tahtis seal ühte kinkekaarti realiseerida. Valisime talle ühed hästi ilusad klaasist kõrvarõngad ja kaelaehte. Lisaks ostisime Seppäläst Liisale suvekleidi. Umbes 2-3 möödudes jõudsime koju. Peale kiiret lõunapausi läksime randa. Valituks osutus Valkla rand, mis oli väga ilus. Kahjuks ei olnud seal riietevahetuskabiine ega WC-d. Sellele vaatamata oli seal väga palju rahvast. Vesi oli väga soe ja olemine mõnus. See oli minu esimene selle aasta rannaskäik. Kuna Valkla asub Jägala joale võrdlemisi lähedal ja ma ei olnud seal varem käinud, siis hüppasime sealt ka läbi. Seal juhtus meil väikene õnnetus. Nimelt oleks meid kaua-teeninud Liisa fotokas peaaegu sealt ääre pealt alla kukkunud. Hakkasin fotokat Martinile andma, aga ime kombel kukkus fotokas hoopis maha ja põrkas ääre poole. Õnneks jäi fotokas napilt enne äärt pidama ja pääses kõrgest õhulennust ning vesisest suplusest. Esialgsel ülevaatusel jäi fotokas terveks, ainult nurgal oli kaks kriipsukest. Tallinnasse jõudes käisime hiinakas söömas. Päev ei saanud mööduda ka ilma spordita, seega käisime õhtul Liisaga Pirital ratastega sõitmas. Pärast seda "koju" jõudes olime me täitsa väsinud. Siiski oli veel õhtunael tulemas - jalgpalli MM finaal. Vaatasime selle koos vastavate lisanditega ära ja läksime magama, sest mõned meist pidid esmaspäeval tööle minema.

Mina käisin esmaspäeval Tervishoiu Kõrgkoolis vestlusel. See vestlus oli võrldemisi mõttetu, nagu oleks mingite semudega lihtsalt natukene oma elust rääkinud. Samas oli selline vaba õhkkond hea ja mulle anti mõista, et suure tõenäosusega saan ma sinna kooli sisse. Pärast seda läksin Liisa töö juurde oma koti järele ja käisime väikesel lõunal. Kell 1 hakkasin tagasi koju sõitma. Jalutasin koju, higimull otsa ees ja ootasin, et natukenegi jahedam hakkaks, sest külma dušši ei ole meil võimalik siin võtta.

Priit tahtis, et tema tegemistest ka veel kirjutaks. Ta käis nädalavahetusel Pärnus Warmdusheril. Lisaks käis ta Siimul külas. Neil oli seal töökaaslastega mingi tsill ja pokkeriõhtu toimunud. Leila oli töökaaslastega Vilsandil käinud. Seega oli kõigil väga tegus nädalavahetus.

Lilian

6 arvamust:

Liisa

Päris lõbus neid kokkuvõtteid lugeda :) ma ise ei hakka miskit kirjutama, sest niikuinii kattub :)

Lilian

Kas Sa tööd ka teed või tegeled kõige muuga? :D

Merka

Oi tundub et teil kõigil oli seal väga tegus. Kuna me pokkeriõhtu teeme :D?

Eveli

Oh nii äge, nii äge! Priit võiks ise ka siin sõna sekka öelda vahepeal. Mida rohkem infot, seda rõõmsamad me oleme siin :)

Eveli ja Mann

Unknown

Ma ei saa sõna sekka öelda, mul pole siia kirjutamise õigust. :P

Merka

Kohe parandame selle vea :)