Páginas

Hommikul kell viis... a mis siis... aajõuuu:)

Jõudsin töölt aga und ei tule. Tsillisin farmis veits ja vaatasin, et panen paar rida ka kirja. Nii palju jaksu praegu siiski ei ole, et Hiiumaa grand finale ära kirjutada, aga ükskord ta tuleb niikuinii.
Vahepeal on jälle veits tegemist olnud. Kolmapäeval käisin Ketlini lõpetamisel. Esiteks tuleb kohe ära mainida, et tal oli nii ilus kleit. Kaltsukast sai Mexxi kleidi mingi 175 eeguga ja nii ilus kleit oli kohe, et mul jäi suu ka lahti, kui kuulsin et see kaltsust oli. Aktus oli õnneks lühike ja pärast istusime veel tema juures ja sõime võileiva torti ja kooki ja jõime shampust ja rääkisime üle pika aja maast ja ilmast. Mõnus oli. Aa ja tema käest kuulsin shokeerivat uudist ka. Nimelt eelmine nädal oli Raatuse keskuse ees parklas Lexuses üks mees lasknud maha oma naise ja siis enda. Täitsa ulme. Selliseid asju juhtub meie väikses Tartus ja veel täpselt sellel ajal kui mina olin paar maja edasi töö juures. Võite postimehe leheküljelt otsida märgusõna lexus järgi, kui te veel seda uudist kuulnud pole. Õhtul oli töö-öö.
Neljapäeval käisin empsiga Elle juures mõõtmas oma rasva ja lihast ja vett jne. Ma veits põdesin, sest vahepeal on ju igast üritused olnud, kus pole saanud oma söömist jälgida nii palju ja olen söönud shoksi ja krõpsu ja tarbinud alkoholi. Aga kõik näitajad olid läinud paremuse poole ja ikka üsna korralikult. See tegi küll tuju kohe nii heaks ja nüüd on uut motivatsiooni. Peale seda läksime korra kaubamajja. Meil küll otseselt ei olnud midagi plaanis osta aga mõtlesime, et vaatame, et äkki leiab mulle mingi ilusa suve jaki. Lõpuks tulime me sealt välja uue paari põlvpükstega. Õhtul sain kohe uute pükstega tööle minna.
Siis täna (või siis tegelt juba eile, reedel) tsillisime Maarjaga (töökaaslasega) linna peal. Käisime natuke poodides ja siis sõime Ristiisas jube head ja suurt ceasari salatit 50 eegu eest ja kõrvale võtsime Sinebrychoff'i, mis 29 kraadises palavuses maitses imehästi. Kõndisime veel linna peal ringi ja sõime jäätist ja kuna aega veel oli tööle minemisega, siis ostsime poest veel Sinebrychoffi ja läksime Pirogovile. Seal polnd ma küll sada aastat käinud. Pirogov oli paksult igasugust rahvast täis. Saime hea koha pingi peale ja ma ei pidanudki oma valgete pükstega muru peale istuma, kuigi see pink kleepus ka veits kahtlaselt. Kõrval pingil istusid CT püsikad, kes on iga õhtu klubis. Nagu neid veel vähe näha saaks. Jõime oma jahutavat jooki ja rääkisime ilmaelust jälle. Kõige selle tulemusena olin ma ära joonud terve liitri Sinebrychoffi aga mõjunud ei olnud see kuskile. Ilmselt higistasin kuumaga selle sama ruttu välja. Jalutasime veits ringi veel ja isegi õnnestus Video Planetisse oma CT pileteid sokutada lambist ja siis oligi tööle mineku aeg.
Tööl käia on selliste ilmadega täielik piin. Sees on lihtsalt räme palav. Läksin korra baarist endale vett võtma ja kohe võttis naha märjaks. Praegu on isegi hea, et ma seal ukse juures töötan, sest siis ikka natuke õhku liigub. Talvel jälle kirusin, et sõrmed külmuvad kangeks seal ukseaugus istudes. Täna oli Meestekas ja seega viskas korraliku trammi üle pika aja. Muidu poleks midagi olnud aga just täna pidi arvutisüsteem ka jukerdama ja uimama. Tegin külma näo pähe ja lasin kõigil passida kui arvuti uimas. Kontingent oli enamasti mingid venelased ja maakad. Räuskasid seal ja norisid tüli. Mingi aeg läkski rusikate vehkimiseks. Kaklejad visati välja ja natukese aja pärast kaklesid nad väljas edasi. Politsei klaaris seal päris kaua neid asju ja paari politseiautoga viidi inimesi minema. Pärast lõbustasin end selliste lehekülgedega nagu fmylife.com ja failbook.com. Teiste fail on alati hea meelelahutus. Kui minu tööpäev läbi sai 3.30, siis nagu ikka pidin mingi tunnikese passima, et teised ka lõpetaks. Kommenteerisime turvamees Siimuga niikaua inimesi tantsupõrandal. Taksojuht oli seekord jälle jutumees. Rääkis kuidas tema lasteaias käis ja mingeid asju veel, mis mul kõrvust mööda läks sujuvalt, sest mulle tundus, et ma olen jube väsinud. Koju jõudes aga oli uni läinud. Nii ma siis tsillin siin netiavarustes nüüd.
Homme on aga üks neist vähestest kordadest, kui mul on vaba päev. Mingi õnneliku juhuse tõttu on ka Maarjal homme vaba päev töö juurest. Sellist asja juhtub muidu umbes never ja otsustasime härjal sarvist haarata. Lähme homme Maasika-süütust kaotama. Me pole kumbki Maasikas käinud. Kuidagi peaks vist listi ka saama ja viin on ka mul olemas nii, et loodetavast tuleb äge säästupidu. Kavatseme otsida Maasikast kõige jämedamate kuldkettidega mehed :D CT-s on shotipidu ja shotid 6-8 krooni. Vaatasin täna, et üks shott tundus eriti hea: Bithci Pits - bacardi razz, millegi, millegagi ja kohvikoorega. Nii, et ilmselt tuleb CT-st ka läbi hüpata. Mul pole midagi selga panna!

Aga poen nüüd ikka teki alla, loen natuke raamatut ja siis tuleb vast uni ka. Loen praegu "Mees, kes teadis ussisõnu". Jube hea raamat on.

Good night and good luck!
Merka

2 arvamust:

Lilian

Täitsa kahju, et ma teiega täna välja ei saa tulla. Anna kindlasti teada, kui sul mõni laupäev jälle vaba peaks olema. ;)

Eveli

Vaba päev....mmm tahaks ka :D. Ma olen 9 päeva järjest tööl. Täitsa jube ikka, aga I'll keep my eyes on the prize (vähemalt teenin raha).
Aga see selleks, hea on kuulda, et sa ka chillida saad ja Maasikasse lähed :)
Võib-olla kohtume kõik msnis kunagi :D
ja Skype tehke ka:p